De kortingscode is naar het klembord gekopieerd.

Informatie terugsturen


< Terug naar FAQ



Hoe kan ik artikelen terugsturen?

1. Verpakking: Plaats de artikelen die u terug wilt sturen in de doos, in de originele verpakking. Let op: De goederen moeten in hun originele staat (onbeschadigd, zonder gebruikssporen en met alle etiketten) worden geretourneerd.

2. Snijden: Knip nu de retourbon met de scanbarcodes uit het retourformulier (het bovenste derde deel boven het retourformulier). Gebruik de stippellijnen met het schaarsymbool als leidraad voor het knippen.

3. Sluit het onderste deel in: Plaats vervolgens het retourformulier, d.w.z. het onderste deel van het briefje, bovenop de verpakking.

4. Plakken: Nu kunt u het pakket sluiten en de reeds gesneden retourbon op een duidelijk zichtbaar deel van de buitenkant van het pakket plakken; op deze bon staat al het retouradres en het adres van uw afzender vermeld.

5. Frankeren: De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant. Retourzendingen zijn gratis voor premium leden - u kunt uw pakket nu direct naar het postkantoor brengen.

6. Breng het naar het postkantoor: breng het pakketje naar een postkantoor. Zodra uw pakket in ons magazijn is aangekomen, ontvangt u een bevestigingsmail.

Gelieve kennis te nemen van onze algemene voorwaarden: https://www.keller-sports.be/static/algemene-voorwaarden/



Is een uitwisseling mogelijk?

Bij Keller Sports ruilen we geen artikelen om - we accepteren alleen retouren. Vanaf de dag dat u uw bestelling ontvangt, heeft u 30 natuurlijke dagen de tijd om eventuele ongewenste artikelen naar ons terug te sturen. Zodra wij het (de) geretourneerde artikel(en) ontvangen hebben, informeren wij je en krijg je te zijner tijd je geld terug. In de tussentijd, als u weet dat u een artikel in een andere maat of kleur wilt hebben dan de artikelen die u de eerste keer heeft besteld, hoeft u alleen maar een andere bestelling te plaatsen.

Houd er rekening mee dat u geen gebruikte artikelen of artikelen kunt retourneren zonder de originele verpakking (schoenendoos) of zonder de labels.

Speciale artikelen: Sommige artikelen, zoals gepersonaliseerde geregenereerde rackets of ski's, kunnen helemaal niet geretourneerd worden.



Retourkosten

De kosten van een retourzending moeten door de klant worden gedragen. Vergeet niet om uw pakket voldoende te frankeren. Houd er rekening mee dat retouren naar ons magazijn in Duitsland moeten worden gestuurd. Retourzendingen zijn gratis voor Premium klanten.

U kunt in aanmerking komen voor gratis retourneren als u uw bestelling via Paypal heeft betaald.

Volgende informatie: Denk eraan dat alle voordelen voor onze Premium Klanten alleen gelden voor klanten die Premium Lid zijn op het moment van bestelling of die Premium Lid worden op het moment van aankoop. Zij zijn niet van toepassing op klanten die een lidmaatschap kopen nadat zij fysieke artikelen hebben besteld. Premium lidmaatschap kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt.

Als u het artikel terugstuurt omdat het onjuist of defect is, raadpleeg dan onze andere FAQ's voor meer informatie:



Retouradres

KELLER Groep GmbH
c / o Fiege Logistik Stiftung & Co. KG
Am Berkhopsfeld 500
30938 Burgwedel
DUITSLAND

MIS HET NIET!

MIS HET NIET!

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingsbon van €10*, en ontvang regelmatig e-mails van ons met exclusieve aanbiedingen en pre-sales.

Voornaam (optioneel)
Achternaam (optioneel)

Dank u!

Activeer je abonnement door op de link in de e-mail die we je zojuist hebben toegestuurd te klikken.