Word nu een premium-lid en bespaar 10% op elke aankoop* Meer informatie

  • 10% op alle artikelen in de winkel*
  • Gratis verzending vanaf 75,00 €
  • Members Only: Toegang tot exclusieve producten
  • 12 maanden voor 9,99 €*
2056

HOUDING: SOKKEN - MET VOLLE ERNST

Een gedachtenspel dat alleen rond sokken draaide, leidde ook voor Jeff Kearl niet tot grote rustende pulsbewegingen. Hij had het niet eens in gedachten toen hij op weg was naar Target, een van die grote Amerikaanse allrounders. Toch was hij iets van plan. Jeff Kearl's doel: het vinden van een alledaags product dat hij zo goed kon ontwikkelen dat het uit het alledaagse gebruiksvoorwerp zou barsten in het midden van een steeds meer stilistisch zelfverzekerd algemeen bewustzijn. Zonnebrandcrème. Bril. Juwelen. Kearl had geen goed idee - totdat hij door de sokkenafdeling van Target kwam. Veel zwart, wat bruin en blauw, geeuwende verveling. Kearl doodde bijna de eentonigheid en herinnerde hem aan zijn eigen professionele wortels. Hij had jaren doorgebracht bij Skullcandy, het merk dat koptelefoons had bevrijd van het voorheen wijdverbreide uniforme ontwerp.

En plotseling activeerden de sokken de pulsen van de sokken. Dus Jeff Kearl sprak met zijn vriend John Wilson, maar hij had wat overtuigingskracht nodig. Wilson geloofde eerst in een grap, maar realiseerde zich al snel dat zijn vriend serieus was. Heel serieus. Hij sprong op Kearl's idee en de winnende baan werd eindelijk uitgezet. Slechts een paar jaar nadat de twee hun eigen sokkenmerk hadden opgericht samen met Ryan Kingman, Aaron Henning en Taylor Shupe, had Stance precies datgene bereikt waar Kearl ooit van gedroomd had: het ontwikkelen van een product dat iedereen nodig heeft, dat iedereen al vele malen heeft, maar dat velen nu alleen nog maar van Stance willen.

HET VIEREN VAN HET ONGEWONE EN UNIEKE...

Het idee van de houding werkt. De mantra van het vuur spreekt van de "ongewone draad". Stance-artikelen willen zich onderscheiden van de massa, van sokken het spannendste accessoire maken en tegelijkertijd een trouwe sportvriendin. Dat is precies wat we in minder dan vijf jaar gaan doen. Het bestaat om "het unieke karakter van de mens te vieren", zegt het merk zelf - en houdt zich aan zijn woord. Standproducten zijn gemaakt om onder de broek te laten zien.

Kleurrijke ontwerpen ontmoeten Star Wars, NBA en muzieklegendes collecties, maar ook opvallende maar harmonieuze kleurencombinaties. Creativiteit staat altijd centraal. Standsokken zijn ontworpen om de kloof tussen kunst en technologie te overbruggen, om u het best mogelijke materiaal en een onmiskenbare uitstraling te geven. Het vuur ontwikkelt zijn eigen stoffen, verfijnt voortdurend nieuwe technologieën en maakt zelfs gebruik van eigen wetenschappers. Standhoudingsartikelen moeten u overal zo lang en comfortabel mogelijk begeleiden.

BIJ EEN GLANCE

  • Oprichtingsjaar: 2009
  • Grondleggers: Jeff Kearl, John Wilson, Ryan Kingman, Aaron Henning, Taylor Shupe
  • Vennootschappelijk Zeeat: San Clemente, Californië
  • Aantal Medewerkers: 300
  • Jaaromzet: ongeveer 170 miljoen euro
  • Website: stance.eu.com
  • Sporten: Running

3 GOEDE REDENEN VOOR STANCE

  • Onderscheidingen: Stance ontving de "Sokken van het Jaar" prijs in 2017 voor zijn eerbetoon aan rapper Gucci Mane.
  • Ontwerp: Sommige Stance producten zijn gemaakt in samenwerking met supersterren zoals Rhianna.
  • Voor Hobby & Professionele Sporten: Topsporters als James Harden spelen net zo'n centrale rol voor Stance als recreatieve sporters.

PREMIUM SOKKEN IN DE STANCE SHOP BIJ KELLER SPORTS

De basis is de bekende, ook voor ons als Stance dealer. Sokken, soms tot aan de knie, soms tot aan de enkel, soms verdwijnend in de schoen. In de Stance Sale krijg je bekende basisingrediënten en toch een unieke mix. Hoogwaardige garens zorgen voor een aangenaam draagcomfort, met betekenisvolle versterkingen voor verlichting tijdens het sporten. Dat is waar Stance zijn wortels heeft. Het merk begeleidt het skateboard met zijn sokken en de ski's of het snowboard, ondersteunt zowel de ren als uw bewegingen op het basketbalveld. En toch gaan de sokken altijd naar beneden als modeaccessoire voor op straat. Stance online is beschikbaar bij Keller Sports. Kleurrijke ontwerpen. Hoge, platte of sneakersokken. Voor vrouwen en mannen. Dit alles is verkrijgbaar bij de Keller Sports Stance Store.

IN EEN TEAM MET PUNKERS EN DICHTERS...

Sport en Popcultuur. Wat steeds vaker samensmelt in de maatschappij als geheel, kunt u met behulp van het merk ook eindelijk samenbrengen bij de Stance-dealer. Het merk en zijn producten verschenen al als officiële on-court sokken voor de NBA en lanceerden samen met Rhianna een collectie. Het rust professionals, hardlopers en topsporters, muzikanten en artiesten uit op het gebied van skateboarden en surfen. punkers

Surflegende John John John Florence, NBA-legende Allen Iverson, NBA-MVP James Harden en snowboarder Silje Norendal zijn onder hen. Ook muzikanten Big Sean, kunstenaar Rose Ashton, skater Nora Vasconcellos, loper Charlie Dark en skiër Jossie Wells maken als Rhianna deel uit van de punk and poet meeting van Stance. Daar komt sport en kunst samen. Er komt uniciteit uit.

DROGERE VOETEN DANKZIJ STANCE SOKKEN

Het inzetten van je eigen wetenschappers loont de moeite. Vooral als het gaat om innovatieve oplossingen voor dagelijkse sportieve uitdagingen. Stance artikelen, bijvoorbeeld, beschikken alleen over 360-feel technologie dankzij intensief onderzoek door Brand. Niet alleen is het duurzamer dan de gebruikelijke sokstof, het gaat ook bijna alle bacteriën tegen die tijdens het skiën of hardlopen geuren kunnen ontwikkelen. Ze verwijderen ook 20 procent sneller vocht uit je voeten dan andere sokken. Een zegen, vooral op warmere dagen.

MIS HET NIET!

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingsbon van €10*, en ontvang regelmatig e-mails van ons met exclusieve aanbiedingen en pre-sales.

Voornaam (optioneel)
Achternaam (optioneel)

Dank u!

Activeer je abonnement door op de link in de e-mail die we je zojuist hebben toegestuurd te klikken.